piątek, 20 marca 2015

Sto

Dzisiejszy wpis jest wyjątkowym wpisem, prowadzę tego bloga już ponad trzy lata, od marca 2012 roku. Moje życie w tym czasie zmieniało się diametralnie, nadal się zmienia i jak to w życiu, są zwycięstwa ale i są też porażki. Ten post to setny wpis, to sto myśli na blogu i nie wiem ile zdjęć, ten blog to karty z mojego życia, to pamiętnik którego często również czytam. Dziękuję po raz kolejny tym co odwiedzają i doceniają, tym co czytają i oglądają oraz tym co tak jak ja to czują.
Tak się zdarzyło, że na dziś mam wyjątkowe również zdjęcia, razem z Krzyśkiem byliśmy po raz kolejny w Bieszczadach, ja osobiście tam na górze szukałem siebie, wolności i odpowiedzi na dręczące pytania, co do Krzysztofa to nie wiem, nie pytałem ale podejrzewam, że całkiem podobnie to przeżywał. Najlepsze co może przytrafić się ludziom takim jak my, szukającym światła w życiu jest kilka sekund gdy wschodzi słońce.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz