czwartek, 9 maja 2013

O.S.T.R.

O.S.T.R. czyli Adam Ostrowski to artysta z Łodzi, z którego twórczością nie rozstaję się od blisko dziesięciu lat. Muzyka którą tworzy oczywiście nie jest dla wszystkich ale jego styl w mój gust trafia idealnie. Śpiewa o trudach życia w tym kraju ale również nie brakuje w jego tekstach radości z egzystencji. Według mnie jest jednym z niewielu raperów w Polsce, którzy tak naprawdę ciągle podnoszą poprzeczkę i wyznaczają górną granicę poziomu muzyki tego gatunku w kraju. Każda jego płyta jest dla mnie czymś świeżym, czymś czego wcześniej nie słyszałem. Po tym muzyku zawsze można się spodziewać, że pozytywnie zaskoczy swoich fanów. Dlatego gdy pojawiła się okazja by pojechać na jego koncert i zobaczyć go na żywo, nie mogłem jej przepuścić.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz