poniedziałek, 13 maja 2013

Chciał bym podziękować przed wyjazdem wszystkim tym, którzy od czasu do czasu tutaj zaglądają. Oraz Tobie Damianie przede wszystkim, mój drogi przyjacielu za szczerość i za to, że powiedziałeś mi wczoraj iż nic się tutaj na moim blogu ostatnimi czasy nie dzieje ciekawego. Otóż masz rację właśnie, bo ten blog to jest tylko mała część mojego życia, w którym też nic nadzwyczajnego się nie dzieje, więc nie mam pomysłu jak swoje życie mam wyrazić inaczej na zdjęciach. Ta moja ekspresja to wyrażanie się poprzez to co widzę, a gotowe już obrazy są odbiciem moich przeżyć. Jestem zwykłym człowiekiem ze zwykłymi marzeniami, przecież znasz mnie dobrze przyjacielu, marzymy często o tym samym, czasami wydaje mi się że jesteśmy tacy sami. Dlatego gdy coś się w moim życiu odmieni, postaram się abyś zauważył to na moich zdjęciach. Wiedz, że życie nam ucieka, a ja chcę tylko zatrzymywać każdą dla mnie piękną chwilę, by o niej zawsze móc pamiętać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz