środa, 22 maja 2013

Dziś nie będzie zdjęć, nie będzie ich pewnie przez jakiś czas, brak mi motywacji na nie, nie brak mi puki co motywacji na odkrywanie Francji, którą próbuję poznać poprzez zwiedzanie małych pobliskich miejscowości rowerem. Tych miejsc nie widziałem nigdy wcześniej przez te wszystkie lata jak tutaj jeżdżę, to jest dla mnie coś nowego, potrzebowałem tej świeżości. Puki jest mało pracy, puki jest dużo siły, ja chcę to robić. A może tu nie o motywację chodzi, chyba jednak nie można wszystkich swoich pasji na raz połączyć. Kiedy jeżdżę, zwracam uwagę na ciekawe miejsca i chwile uciekają niezatrzymane ale jednak to nie jest to, kiedy jestem na rowerze to nie jestem na zdjęciach, nie czekam na światło, w ogóle to nawet nie mam jak wziąć sprzętu, ja po prosty jadę i się nie zatrzymuję, życie polega na wyborach, ważne by robić to co się kocha, to dzięki czemu jest to życie piękniejsze i dzięki czemu czujemy się lepiej. Na zdjęcia również przyjdzie pora, dziś wypatruję miejsc, czekam na to by zrobić bardzo dla mnie ważny reportaż z bykami, co z tego wyjdzie to się jeszcze okaże. Zatem do zobaczenia na blogu, do zobaczenia w rzeczywistości wszystkim moim przyjaciołom, do zobaczenia i nie przejmujcie się tym co ludzie myślą, tym co ludzie mówią, walić to, róbcie to na co macie ochotę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz