sobota, 14 kwietnia 2012

Strzyżów nocą


Wczorajszej nocy będąc w Strzyżowie nie mogłem oprzeć się szukaniu tematu na zdjęcia. Byłem w dwóch miejscach, zdecydowanie jednych z moich ulubionych na nocne pstrykanie. W tych miejscach kilka lat temu bywałem ze znajomymi w nieco innych okolicznościach niż wczoraj. Ze Strzyżowem łączy mnie niezwykle emocjonalna więź zatem podszedłem do tematu z należytym szacunkiem. Bowiem chyba wszyscy wiedzą, że przez swoje młodzieńcze lata do osiemnastki wychowywałem się tutaj, to tutaj wchodziłem w dorosłość i właśnie to miejsce ukształtowało mój charakter. Nadal coś jest we mnie z tej miejscowości, za każdym razem gdy mam okazję odwiedzić tych kilka punktów na mapie Strzyżowa, które znam jak własną kieszeń, wspomnienia wracają do mnie jak bumerang. Dziś patrzę jak wszystko się zmienia, nie widuję już w tych miejscach ludzi których znam, dziś dorasta tutaj nowe pokolenie. Aż prosi się tutaj do wykrzyczenia tekst piosenki zespołu Republika:
"Gdzie są moi przyjaciele
Bojownicy z tamtych lat
Zawsze było ich niewielu
Teraz jestem sam"
Cóż, życie ucieka dalej. Nie pierwszy raz tutaj byłem odkąd mieszkam w Wiśniowej i na pewno nie ostatni. Strzyżów był i jest częścią mojego życia i dziś oddaję temu miejscu szacunek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz