piątek, 9 marca 2012

Znaki czasu

Witam serdecznie. To mój pierwszy post w tym miejscu. Postanowiłem założyć bloga aby pokazać świat widziany moimi oczami. Ten Świat zmienia się w niewiarygodnie szybkim tempie, to co dziś jest nowe, jutro będzie już stare. W tych ciężkich czasach pędząc za dobrobytem zapominamy o tym co jest mniej ważne ale jednak w jakimś stopniu ważne. Powoli zapominamy, że jesteśmy ludźmi a coraz bardziej stajemy się robotami. Kiedyś po nas może nic nie pozostać, znikniemy gdy zniknie pamięć o naszym istnieniu. Fotografując staram się przedstawiać prawdę i robię to aby pamięć o ludziach i miejscach przetrwała za pomocą fotografii.


To zdjęcie zrobiłem dziś rano, czekałem na wschód słońca lecz tylko na chwilę wyszło zza chmur. Z pobliskiego podwórka zaczął na mnie szczekać pies po czym po kilku minutach z domu wyszła starsza kobieta. Dzień dobry Pani, kilka słów po czym odeszła. W tym czasie postanowiłem, że zrobię jej zdjęcie, że nie urażę tym jej skromnej osoby. Rozpoczął się kolejny dzień, tej pani mogę już nigdy nie spotkać ale jej duch pozostania na zawsze na tej fotografii.

Zapraszam do odwiedzin. Od czasu do czasu będą tutaj się pojawiać nowe wpisy. To jest mój nowy cel.

2 komentarze:

  1. Darek piekne zdjecia,zreszta-jak zawsze.Jestem pod wrazeniem i prosimy o ciag dalszy.PIEKNIE!

    Marta Zarek
    wisniowa/Lubla

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, blog z czasem będzie się rozrastał.

    OdpowiedzUsuń