czwartek, 13 lipca 2017

Grand Canyon du Verdon

Dziś mały przerywnik chwilowej ciszy. Człowiek ciągle zalatany i zasypany własnymi sprawami. Czasami brakuje mi już energii, ale na następny dzień ubieram buty na nogi i już jestem gotowy biec, bo jednak widzę cele przed sobą, spełniam marzenia i chyba odnajduję sens.
Sam nie wiem dlaczego jeszcze nie dodałem zdjęć z wypadów do kanionu na rzece Verdon, chyba dlatego, że nigdy nie był to główny cel mej podróży w tamte strony. Bywałem tam przy okazji fotografowania lawendowych pól, a stamtąd to już chwila samochodem. Cóż o wąwozie Verdon mogę napisać? Na pewno ogrom robi wrażenie, jest to jedna z najpiękniejszych tego typu atrakcji turystycznych w Europie, jego długość to około 20 kilometrów. Francuzi oczywiście się popisali i zbudowali drogi po obu stronach wąwozu, by liczne punkty widokowe umożliwiały jego podziwianie z wysokości nawet około 700 metrów do koryta rzeki. Bardzo fajnie było widzieć Wąwóz Verdon już trzeci raz, może i przy okazji, może tylko objeżdżając go samochodem, ale wrażenia jakich te wycieczki mi dostarczyły nie zapomnę i nie zamieniłbym na nic.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz