środa, 9 marca 2016

Wodospad Magurski


Kolejny szary dzień za nami i kolejny wodospad odwiedzony. Tym razem wybrałem się w dobrze mi już znane i bardzo lubiane miejsce. Wodospad Magurski umiejscowiony jest
na skraju Magurskiego Parku Narodowego w Foluszu. Dziś pozwoliłem sobie na dłuższe fotografowanie, co połączone z pięknym miejscem i szumem wody wpłynęło na mnie bardzo pozytywnie. Nie wiem co, ale coś jest w wodospadach, od zawsze lubiłem się im przyglądać. Dziś używając fotografii do rejestrowania otaczającego mnie świata, mogę zatrzymywać te piękne chwile. Polecam to miejsce wszystkim zainteresowanym, głównie po intensywnych opadach, woda wtedy tworzy niesamowity spektakl.

3 komentarze:

  1. Uwielbiam zdjęcia wodospadów:-) Bardzo klimatyczne miejsce:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne miejsce .... Wodospady są magiczne. Czasem mam wrażenie, że zaklęta w nich jest dusza. Przez tysiące lat woda rzeźbiła swoją sztukę. Wojny, głód, radości, tysiące pór roku .... Wszystko to zaklęte w jednym miejscu.
    Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń