wtorek, 11 lutego 2020

Rysy 2499

Dziś natknąłem się na zdjęcia z końcówki lata, kiedy to postanowiliśmy się wybrać na najwyższy szczyt Polski, ale od łatwiejszej strony, bo od strony słowackiej. Od kilku lat moim marzeniem było zdobyć ten szczyt i choć nie przepadam za bardzo chodzić po Tatrach, to akurat tutaj mnie ciągnęło. Przez ostatnie lata, kiedy warunki były dobre na wysokie góry, ja akurat byłem za granicą, a gdy wracałem, to w wyższych partiach Tatr było już niebezpiecznie i przez to tak długo zeszło mi spełniać to marzenie. Końcem lata akurat znaleźliśmy czas oraz natrafiliśmy na wyśmienitą pogodę, by zdobyć Rysy. Choć zdjęcia z tego wypadu nie są może mega ładne, to i tak bardzo się cieszę, że mogłem tam być.










14 komentarzy:

  1. Przepiękne widoki! Zdecydowanie warto się tam udać w taką pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widok z tego miejsca jest nieziemski. Pogoda idealna na wycieczkę w góry

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki z gór. Cudowne zdjęcia obrazujące wspaniały krajobraz i najbliższe otoczenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne widoki, wysokość zapiera dech w piersiach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia. Nic dodać nic ująć

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia. Kiedyś też tak wysoko wejdę by zrobić kilka niezwykłych fotografii, które mam nadzieję, że będa równie urzekające. Pozdrowienia z Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne widoki. Zdjęcia wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  8. Widoki zapierające dech w piersiach! Zdjęcia ślubne w takiej scenerii to marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, muszę się kiedyś wybrać na rysy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała ujęcia i ciekawie opisane - warto się zapoznać i może wyskoczyć tam na sesję ślubną.

    OdpowiedzUsuń