poniedziałek, 1 czerwca 2015

Dzień dziecka

Dziś jest dzień dziecka i po chwilowej przerwie postanowiłem coś dodać. Dobrze się składa bo wczoraj zrobiłem zdjęcie pewnemu chłopcu i jest przynajmniej o czym napisać. Kochana mamo, dziękuję przede wszystkim za tą wolność, gdy byłem młodym człowiekiem, bo Twoim dzieckiem będę zawsze, z tego się choć nie wyrasta. Dziękuję również za pełną lodówkę w ciężkich czasach, kiedyś tego nie widziałem, ale teraz przynajmniej doceniam. Dawniej małe sprawy cieszyły bardziej, tak jak większą wagę przywiązywało się małym sprawom. Pamiętam jak dziś latanie za piłką do ciemnej nocy, podbijanie świata na rowerze jak Sancho Pansa, chyba z wymyślonym własnym Don Kichotem. Pamiętam odliczanie, gdy chowałem się w ciemnych piwnicach bloku oraz jak siedziałem na drzewach wysoko ze swoją bandą, niczym szpaki zbierające plony. Dziś o zawrót głowy doprowadzają inne sprawy i choć nie zawsze było kolorowo, to w ten jeden dzień chciałbym się wrócić, choć na moment do lat mego dzieciństwa, dzieciństwa które pamiętam, do wydarzeń z bajek takich jak w przygodach Bolka i Lolka. Lata uciekają i wielu moich znajomych ma własne dzieciaki, wychowujcie je na mądrych Polaków.

2 komentarze:

  1. Poprostu brak słów, tak pięknie napisane :-) Zdjęcia jak zawsze fantastyczne :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelka!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bomba;-)

    OdpowiedzUsuń