środa, 21 listopada 2012

Zwykła kraina

Brak światła staje się przyczyną braku chęci do spacerów z aparatem. Jestem zdany na łaskę i niełaskę pogody i skazany na brak zajęcia gdy jest brzydko. Nie robię dużo zdjęć, staram się skupić na tematach jakie mnie interesują, licząc głównie na szczęście, ono tutaj odgrywa dużą rolę. Tematem jaki mnie od pewnego czasu zainspirował, jest ginąca zależność między człowiekiem a zwierzęciem. Postęp technologiczny nie ma litości dla przestarzałych norm życia, to co naturalne zdaje się nie mieć w dzisiejszym świecie znaczenia. Zdaję sobie sprawę z tego, że za kilka lat już nie zobaczę tych ludzi na polach i tych koni ciężko pracujących. To wszystko staje się historią, to co jeszcze nie tak dawno było takie prawdziwe i tak bardzo swojskie. Dlatego chcę to w jakiś sposób zatrzymać by nie wymarło, przynajmniej w pamięci. Żałuję, że od sześciu lat nie widziałem polskiego lata, te żniwa, te poranki, dużo mnie ominęło.






 

2 komentarze:

  1. wiesz Pan Panie żes Pan Mistrzem. pozdro bomba

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło z tego powodu, że moje zdjęcia mogą znaczyć wiele i nie tylko dla mnie. Wydaje mi się, że ktoś jak ceni nasz region, doceni również te obrazki, tak jak Ty, dziękuję. Kłaniam się.

    OdpowiedzUsuń